دانلود پروژه بتن ۶ طبقه مسکونی به همراه نقشه ها معماری و اجرایی

با توجه به درخواست ها شما همکاران عزیز برای قرار دادن پروژه هایی که طراحی شده و اجرا شده ٬ این بار پروژه بتن ۶ طبقه مسکونی را به همراه فایل ایتبس و نقشه های اجرایی آن برای شما محاسبین عزیز قرار دادیم تا استفاده نمایید ٬ سقف پروژه از نوع تیرچه بلوک میباشد.

شما مهندس عزیز در انتهای همین صفحه میتوانید این پروژه را به رایگان دانلود نمایید.

مدل سه بعدی ساختمان در ایتبس :

دانلود پروژه بتن ۶ طبقه مسکونی

مشخصات این پروژه که میخواهید دانلود نمایید :

پروژه موردنظر مربوط به ساختمان مسکونی ٬  ۶ طبقه ٬ سه خوابه  میباشد ٬  که ستون ها پروژه از نوع کتابی هستند و فونداسیون پروژه از نوع نواری میباشد و در پی نواری پروژه از  شمع هایی برای جواب گرفتن از تنش ها ( کنترل تنش زیر پی ) استفاده گردیده است ٬ پلان  معماری پروژه و تمام نقشه های سازه ای پروژه شامل  جزییات اجرایی تیر ها و ستون ها و فونداسیون و شمع ها و میلگرد ها تقویتی و ….. با فرمت اتوکد برای استفاده شما همکاران عزیز همراه مجموعه قرار دادیم .

پلان معماری پروژه  : پلان ها اندازه گذاری این پروژه را مشاهده مینمایید.

پروژه یتن ۶ طبقه

پلان فونداسیون نواری پروژه :

پروژه بتن با پلان نواری

نیاز به آموزش های کاملتری دارید :

تیم مهندسی ما اقدام به تولید مجموعه های آموزشی بسیارکامل طراحی سازه های بتنی و فولادی بصورت کاملا اجرایی نموده تا  دانشجویان و مهندسین عزیز روند طراحی سازه را بطور حرفه ای و کاملا اجرایی یاد بگیرند و بتوانند در شرکت ها مهندسی به راحتی مشغول به کار شوند.

*** ۳۰ ساعت فیلم آموزش طراحی سازه ۶ طبقه  فولادی با  Etabs 2015 (ویژه دانشجویان و مهندسین عمران ) کاملا اجرایی مطابق آخرین دستورالعمل ها سازمان نظام مهندسی

*** ۲۵ ساعت فیلم آموزش طراحی سازه بتنی ۱۵ واحدی به همراه دیوار حایل اجرایی کاملا اجرایی بر اساس مبحث نهم ۱۳۹۹ و مبحث ششم ۱۳۹۸ و آخرین دستورالعمل ها سازمان نظام مهندسی ساختمان

مطالب مرتبط :

دانلود پروژه ساختمان بتنی ۳ طبقه با سیستم قاب خمشی در Etabs 2016 و Safe 2016

دانلود پروژه بتن با دیوار حائل و دیوار ها برشی بازشودار اجرایی

دانلود پروژه فولاد اجرایی مورد تایید نظام مهندسی بصورت کامل

دانلود نقشه اجرایی ساختمان بتنی ۵ طبقه با دیوار برشی