طراحی و اجرای صفر تا صد نمای ساختمان در کرج توسط گروه مهندسی MCS :

در ادامه تصاویر نمونه نمای ساختمان که توسط گروه مهندسی MCS طراحی و اجرا گردیده است مشاهده میکنید .

طراحی و اجرا نما ساختمانطراحی نماطراحی نمای منحصر بفرد

 نما

نماسازی

آدرس : اندیشه ٬ فاز ۴ ٬ خیابان فارابی

شما مشتری گرامی میتوانید جهت انجام پروژه ها طراحی نما و دکوراسیون و … با آی دی زیر در اینستاگرام یا تلگرام در ارتباط باشید :

مهندس نصیری :  moh3enna30ri@

پشتیبانی سایت : ۰۹۱۹۶۱۶۰۲۶۹ فقط واتس آپ

این پروژه یکی از نمونه کارهای طراحی نمای ساختمان توسط گروه ما بود . گروه مهندسی ما با سالها سابقه و تجربه در زمینه انجام طراحی و اجرا نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی و طراحی محوطه و  استخر و طراحی کانکس و … در  خدمت شماست.

 طراحی و اجرای نماهای ساختمانی بسیار زیبا و خاص  با بهترین  مصالح با کیفیت  و با هزینه اجرا مناسب در کمترین زمان ممکن اجرای نماهای آجری باید در شرایط محیطی مناسب با دما و میزان رطوبت استاندارد انجام گیرد.

اجرا  نماهای سنگی  مرمر و تراورتن و…. و اجرا نما ها آجری  و .. طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از بهترین مصالح مطابق با سلیقه کارفرما انجام میشود .

تیم مجرب این مجموعه، با داشتن بهترین مهندسین سازه و معماری و اکیپ مجرب در تلاش است برای جلب رضایت مشتریان، کارهای بازسازی ساختمان و مسائل مربوطه را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، به انجام برساند.

مجری پروژه های ساختمانی، بازسازی و نوسازی، تعمیرات بناهای قدیمی با نظارت مهندس ناظر مجرب

متخصصین ما قادرند تمامی ایده ها و سیستم های مد نظر شما را با بروز ترین ابزارهای موجود و مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا طرح ریزی ، پیاده سازی و پشتیبانی نمایند ٬ سال ها تلاش و تجربه توأم با همفکری و تعامل ایده ها ، تیم ما را تبدیل به یک واحد هماهنگ و حرفه ای کرده است که می تواند پروژه شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ممکن و البته ضمن تضمین کیفیت کار و دریافت بهترین خروجی ، انجام دهد.

گروه مهندسی معماري و سازه و طراحي داخلي ام سی اس

•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس

اصلی ترین هدف ما جلب اعتماد و رضایت شما بوده

مطالب مرتبط :

طراحی دکل مهاری توسط گروه مهندسی MCS

اجرای پروژه ۸ واحدی کرج