دانلود پروژه فولاد ۳ طبقه

دانلود پروژه فولاد ۳ طبقه : در ادامه میتوانید پروژه بسیار کامل سه طبقه فولادی به همراه تمام فایل های محاسباتی Etabs و Safe و Cad و دفترچه محاسبات کامل 40 صفحه ای به همراه بارگذاری و محاسبات دستی ، نقشه های معماری  و نقشه های  سازه ای  در فرمت Cad به همراه طراحی پی و فایل های Safe (فونداسیون از نوع نواری ) و محل احداث سازه گناوه – برازجان ( محل احداث ساختمان در منطقه با خطر نسبی زیاد قرار داشته )  بوده به همراه بارگذاری سازه  مربوط به آن  را دانلود بفرمایید.

توضیحات پروژه :

سازه مذکور ۳ طبقه فولادی بوده که کاربری ساختمان مسکونی بوده و سیستم سقف ها از جنش تیرچه بلوک بوده و همچنین نوع سیستم سازه در هردو جهت  از نوع قاب ساده به همراه مهاربند هم محور بوده و خاک محل احداث سازه از نوع 3 بوده ، در طراحی دستی این پروژه مواردی استفاده شده است که در هیچ یک از پروژه ها دیده نشده است. همچنین تمام کارها با توضیحات کامل از منابع مختلف و آیین نامه ها انجام شده است. سیستم قاب ساده و مهاربند هم محور در یک جهت و قاب خمشی در جهت دیگر میباشد. آیین نامه های مورد استفاده در این پروژه شامل : مبحث ششم مقررات و مبحث نهم مقررات و مبحث دهم مقررات و استاندارد ۲۸۰۰ میباشد ، این پروژه یک نمونه خوب بخصوص برای دانشجویانی که پروژه فولاد دارند میباشد ، در ادامه به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم این پروژه کامل را دانلود بفرمایید.

دانلود پروژه فولاد ۳ طبقه

*** آموزش های ویژه :

محصول جدید : ۳۰ ساعت فیلم آموزش طراحی سازه فولادی اجرایی به همراه آموزش ساخت دفترچه محاسبات قابل اطمینان جهت ارایه به سازمان نظام مهندسی

* فیلم آموزش کامل انجام پروژه راه در نرم افزار Civil3D 2016