دانلود نقشه معماری ساختمان ۶ طبقه مسکونی با زیر زمین  با جکوزی و سونا

این بار برای شما مهندسین عزیز نقشه معماری ساختمان ۶ طبقه مسکونی را جهت استفاده شما عزیزان قرار دادیم ٬ کاربری زیرزمین انباری بوده به همراه استخر و جکوزی و سونا و طبقه همکف با کاربری پارکینگ و سایر طبقات با کاربری مسکونی میباشد٬ ساختمان از سمت شمال به گذر و از سمت جنوب به حیاط و از سمت شرق و غرب به پلاک ها مجاور محدود بوده ٬ ابعاد پلان ۲۰ در ۱۲ میباشد.

در انتهای همین صفحه میتوانید این پروژه را به رایگان دانلود نمایید .

نما جنوبی و شمالی پروژه :

نقشه معماری ساختمان ۶ طبقه

جزئیات فایل ها :

تمامی پلان ها معماری پروژه شامل پلان اندازه گذاری زیرزمین و همکف و طبقات تیپ و پلان مبلمان نما ها شمالی و نما جنوبی و برش و پلان موقعیت با فرمت CAD جهت استفاده همکاران قرار گرفته شده است.

پلان ها اندازه گذاری و مبلمان پروژه :

نقشه معماری ساختمان ۶ طبقه

نیاز به آموزش های کاملتری دارید :

تیم مهندسی ما اقدام به تولید مجموعه های آموزشی بسیارکامل طراحی سازه های بتنی و فولادی بصورت کاملا اجرایی نموده تا  دانشجویان و مهندسین عزیز روند طراحی سازه را بطور حرفه ای و کاملا اجرایی یاد بگیرند و بتوانند در شرکت ها مهندسی به راحتی مشغول به کار شوند.

*** ۳۰ ساعت فیلم آموزش طراحی سازه ۶ طبقه  فولادی با  Etabs 2015 (ویژه دانشجویان و مهندسین عمران ) کاملا اجرایی مطابق آخرین دستورالعمل ها سازمان نظام مهندسی

*** ۲۵ ساعت فیلم آموزش طراحی سازه بتنی ۱۵ واحدی به همراه دیوار حایل اجرایی کاملا اجرایی بر اساس مبحث نهم ۱۳۹۹ و مبحث ششم ۱۳۹۸ و آخرین دستورالعمل ها سازمان نظام مهندسی ساختمان

آموزش طراحی سازه فولادی در ایتبس ۲۰۱۵طراحی سازه بتنی در ایتبس بر اساس ضوابط سازمان نظام مهندسی تهران

مطالب مرتبط :

پلان معماری ۸۵ متری ۶ طبقه در ابعاد 6 در20

دانلود پلان معماری 90 متری 15 در 6 با پارکینگ

پلان ۴ طبقه ۶۵ متری ۸در۸ با نقشه های اجرایی